Vyšel nový trailer na druhou řadu seriálu Star Wars: The Bad Batch
Včera vyšla upoutávka na druhou sezónu animovaného seriálu Star Wars: The Bad Batch. více »
10 nových Star Wars seriálů a projektů!
Dnes byly představeny nové projekty, hlavně seriály rozšiřující svět Star Wars. Máme se na co těšit, tak si je pojďme představit. více »
Zemřel David Prowse, představitel Darth Vadera v původních filmech.
V úctyhodných 85 letech nás navždy opustil herec a kulturista David Prowse. Tohoto herce můžete znát díky jeho impozantnímu hereckému výkonu Temného Lorda ze Sith, Darth Vadera. více »
Přehled: Yoda v The High Republic, světelný meč z plasmy, Bane a SW Squadrons
V dnešním přehledu se podíváme na Yodu a jeho nastoupení v sérii The High Republic, realistický světelný meč nebo poslední letošní Star Wars komiks. Jak se to má s Darth Banem a co nás čeká u Star Wars: Squadrons? více »
Ewan McGregor se rozhovořil o chystaném seriálu s Kenobim
Filmový představitel Obi-Wana Kenobiho, Ewan McGregor (49 let), se vrátí do role mistra Jedi po 16 letech od premiéry Star Wars Epizoda III: Pomsta Sithů. Kromě toho potvrdil v pořadu Graham Norton Show, že s natáčením seriálu se začne v březnu 2021. více »

Point of No Return

Reklama
Přidat komentář

Komentáře

Obrázek uživatele Blackhand47XD
26-27
10. Leden 2013 - 15:10
Už se těším na řezadroidy :D

Nothing is true, everything is permitted.

+1
+1
-1
Obrázek uživatele Darth Mirek
24-25
10. Leden 2013 - 15:34
Jak víš že tam budou?

Don't ask, if you don't care.

+1
0
-1
Obrázek uživatele Blackhand47XD
26-27
10. Leden 2013 - 15:51
Viděl jsem trailer na starwars.com

Nothing is true, everything is permitted.

+1
0
-1
Obrázek uživatele sith
23-24
10. Leden 2013 - 17:21
kde přesně?

Fight for the win!!!

+1
0
-1
Obrázek uživatele HorLukRos
30-31
HorLukRos [Bývalý admin]
10. Leden 2013 - 17:28
odkaz » - máš na výběr z prvních dvou odkazů :-)
EDIT: Pokud by se náhodou změnila priorita vyhledaných výsledků: odkaz » a odkaz »

Všichni máme své stroje času. Některé nás vezmou zpět - těm říkáme vzpomínky. Některé nás pohání kupředu - těm říkáme sny.

+1
+1
-1
Obrázek uživatele Viq
29-30
Viq [Redaktor]
10. Leden 2013 - 17:50
Hm, ještě štěstí, že když se naskytne jakýkoliv problém, tak se tam objeví R2, který má asi nevyčerpatelné zásoby benzinu a všechno podpálí... já vím, že s ohníčkem je legrace, ale všechno podpálit nejde, rozhodně bych se divil, kdyby tu ohnivou stěnu útočící droidi neproběhli. Ah, no uvidíme, třeba to někdo z nich zkusí... (je to z traileru, o spoiler se nejedná)

"You can't believe everything you read on the Internet." - Abraham Lincoln

+1
+7
-1
Obrázek uživatele sith
23-24
10. Leden 2013 - 19:35
připomínají mi replikátory ze SG1

Fight for the win!!!

+1
0
-1
Obrázek uživatele Marka Ragnos
25-26
10. Leden 2013 - 19:53
Replikátoři byli mnohem, mnohem mnohem horší než tihle.

"The chains of the grave cannot hold a Dark Lord of the Sith…"

+1
0
-1
Obrázek uživatele Daedalos
23-24
10. Leden 2013 - 21:06
Jestli myslí ty pavoučí a né lidské formy tak to byli skoro vyrovnaní stačila na něj jedna rána a byl rozpadlej ale vlastně jo byli horší

+1
0
-1
Obrázek uživatele Marka Ragnos
25-26
10. Leden 2013 - 21:16
Dobře, na pavoučí formu stačí vypálit trochu olova a jsou na kousky. Ale kde ve Star Wars si viděl, že by někdo používal střelné zbraně pozemského druhu? Kdyby byli ti droidi separatistů tak silní jako brouci z SG1, byli by nejmocnější zbraní, jakou kdy galaxie poznala. Na ně by byla i hvězda smrti krátká (teď možná přeháním). Samozřejmě se ale řezací droidi nemohou ani zdaleka rovnat replikátorům. Kdo viděl SG1, ví jaké problémy s nimi byly.
EDIT: Kdyby někdo podobné zbraně někde viděl, nebo o nich četl, ať napíše.

"The chains of the grave cannot hold a Dark Lord of the Sith…"

+1
0
-1
Obrázek uživatele DarthRevan
25-26
10. Leden 2013 - 21:44
V Republic Commandu mají trandoshani normální zbraně a v Jedi Academy je taky imperial heavy repeater.

+1
0
-1
Obrázek uživatele Marka Ragnos
25-26
10. Leden 2013 - 21:51
Nejsem si jistý s tou impériální zbraní, ale s tou trandoshanskou brokovnicí máš pravdu.

"The chains of the grave cannot hold a Dark Lord of the Sith…"

+1
0
-1
Obrázek uživatele Darth Nebiros
30-31
11. Leden 2013 - 0:38
Střelné zbraně pozemského druhu to asi ne, ale v RC používali Trandoshani projektilové zbraně a možná tak ještě Tuskeni s těmi jejími ''bambitkami'' viz. EP.I. :D

"I'm sorry, I'm having trouble hearing you. I'm getting a lot of bullshit on this line" - Commander Shepard

+1
0
-1
Obrázek uživatele sith
23-24
11. Leden 2013 - 10:02
samozřejmě
ale když je vidíš v takovimhle hejnu tak se jim silně podobaj ne?

Fight for the win!!!

+1
0
-1
Obrázek uživatele Aelsorm
27-28
13. Leden 2013 - 14:17
replikátoři hlavně byli přizpůsobivý, můžeš jich blasterem zabít 10, ale 11. už bude imunní
EDIT: omg, přizpůsobiví*

Míra urážek poukazuje na míru inteligence

+1
0
-1
Obrázek uživatele Yellyman
29-30
Yellyman [Bývalý Správce]
11. Leden 2013 - 13:51
Ha, kdo by myslel, že jim tahle infantilní zápletka vydrží na čtyři díly? Já tedy rozhodně ne! Čekal jsem jednu odlehčující epizodu, po které 5 série konečně nabere spád. Jak strašlivě jsem se spletl... je to natahované až hanba, nic to nepřináší, akorát to zabírá čas! Pryč s tím! Kterej jeliman za tím stojí?!

JAMU

+1
+6
-1
Obrázek uživatele Galaxy Fighter
26-27
11. Leden 2013 - 14:30
Absolutně souhlasím.Jestli k tomu udělají ještě 5 díl tak se neznám :D

Ha,Ivan! Přišel nečekán,nezván....

+1
+1
-1
Obrázek uživatele Blackhand47XD
26-27
11. Leden 2013 - 14:56
Jak jsem už jednou psal, tak budou následovat 3 episody s Maulem. Pokud chcete vědět co v nich je, můžete si přečíst tento podrobný popis. ( je oficiální ) odkaz »

Nothing is true, everything is permitted.

+1
0
-1
Obrázek uživatele PloKoon12345
25-26
11. Leden 2013 - 14:39
Přesně, naprosto s tebou souhlasím, protože jedinej díl z pátý série co byl dobrej byla 1 epizoda ("Revival"). Kromě ní jsou zatím snad všechny o ničem...

" Velký skok vpřed často vyžaduje nejdřív dva krůčky vzad."

+1
0
-1
Obrázek uživatele Yellyman
29-30
Yellyman [Bývalý Správce]
11. Leden 2013 - 19:23
Pro mě si 5 série svůj vrchol zatím odbyla epizodou The Gathering. A ta byla skvělá (bohužel to pak zase natáhli do čtyř dílů, což mě zklamalo, ale to odbočuji)!

JAMU

+1
+1
-1
Obrázek uživatele PloKoon12345
25-26
11. Leden 2013 - 21:52
Jo, to je pravda, na tuto epizodu jsem zapoměl, ta taky celkem ušla.

" Velký skok vpřed často vyžaduje nejdřív dva krůčky vzad."

+1
0
-1
Obrázek uživatele filipec
27-28
12. Leden 2013 - 19:43
Podla mna bola super aj 7 epizoda A Test Of Strenght. .Konecne ich napadlo urobit nahlad do zivota jediyounglinkov,ja by som takych epizod uvital kludne viac:D

+1
0
-1
Obrázek uživatele Dart Wader
12. Leden 2013 - 10:19
Také s tím souhlasím Revival byl jediná dobrá epizoda z cele 5 serie
dily 2,3,4,5 banda rebelu temer bez ztrat nici droidske armady na ktere by byly potreba bataliony klonu, kdyz jim nastanou potize tak jsou hned vyreseny a porazeji bez problemu comando droidy, magnaguardy a jine elitni droidy kteri jsou schopni zabit i jedie
6 ten celkem sel ale chybela mi tam akce
7,8 ukazuji naprosto nelogicke veci napriklad jak skupina padawanu porazi piraty kteri se postavi maulovi a zastavili dookua, anakina a obiwana v uteku a nejhorsi byl ten cirkus, tohle je valka ne komedie
9 kdyz jsem videl jeji popisek rikal jsem si konecne nejaka akce, predstavoval jsem si to tak separatisticka flotila vstoupi do systemu a vysle nekolik C-9979 v doprovodu supich droidu a Hondo proti nim se svyma lodema (HH-87 Starhopper, Corona-class armed frigate a Flarestar-class attack shuttle ) a zacnou nicit droidske vysadky a supiky, nejakym lodim se podari pristat a vysadi droidy proti nim vyjedou Hondovy jednotky na spidrech a na tancich a bude se bojovat oproti tomu tam byla jedna mala potycka s droidy a pak souboj s grievousem
11,12 nejdriv zbytecne kecani a pak skupina droidu se nepozorovane dostane na droidskou flotilu obejde vsechny zabezpeceni a jen tak ukradne hlidany sifrovaci modul a navic je vede nejaky zeleny piditrpaslik ktereho by droid i zaslapl aby to nemeli tak lehke tak jednoho droida poskodili a co se stalo no proste ho opravi a jako by se nic nestalo, pak naprosto zbytecny dil (nejhorsi clone wars dil co jsem kdy videl) kde se chodi dokola a keca se tam o nicem
13 kdyz uz konecne neco zajimaveho prijde (Gregor) i s tim ze si nic nepamatuje, to se da prekousnout, pak nadherska prestrelka, konecne vidime Gregora v akci, a pak co zase ten samy droid s tim zelenym cvokem uvnitr je v problemu, proc neoobjetovali jeho, Gregor je 1000000x cenejsi a modul ma R2 takze proc neodleteli a zbranema raketoplanu neznicili droidskou zakladnu, prisli by o 1 droida a bezceneho zeleneho trpaslika misto toho ne oni zabijou Gregora a uplne bez duvodu (nejako kdyz se Hevy a Hardcase objetovali to melo cenu)
14 muj nazor je ze ti 4 droidi a ten zeleny trpaslik samozdrejme znici vsechny droidy, vsichni prezijou bez poskozeni (nebo je zase opravi ) a ten zeleny skret bude povysen, naprosto hrozne
navic se tenhle serial jmenuje klonove valky a mimo Gregora tu nebyl skoro zadny klon v akci (mozna ti na Negotiatoru ale to bylo par sekund boje)
5 SEZONA JE ZATIM KATASTROFALNÍ

Long live the Empire

+1
0
-1
Obrázek uživatele Faler
31-32
13. Leden 2013 - 2:17
názor za 1, čeština za 5 (viz. neobjetovat)

"The Brotherhood must be purged. The Sith must be destroyed and rebuilt."

+1
0
-1
Obrázek uživatele Dart Wader
13. Leden 2013 - 9:10
proc za 5 jenom kvuli 1 preklepu nebo kvuli toho ze je to bez hacku a carek
pokud je to bod 2 tak odpoved je pisu rychleji bez nich a mi se tak lepe pise

Long live the Empire

+1
0
-1
Obrázek uživatele Aelsorm
27-28
13. Leden 2013 - 9:47
překlepů tam je víc, bez háčků a čárek se to blbě čte, pokud sis všiml, i diktáty se píšou s háčky a čárky

Míra urážek poukazuje na míru inteligence

+1
+1
-1
Obrázek uživatele Faler
31-32
13. Leden 2013 - 22:56
jedná se hlavně o slovo "neobjetovat", což je do očí bijící. A napsal jsi to tam 2x, takže to překlep nebude...
EDIT: 3x

"The Brotherhood must be purged. The Sith must be destroyed and rebuilt."

+1
+1
-1
Obrázek uživatele Pětka
24-25
Pětka [Redaktor]
11. Leden 2013 - 15:40
Nééééé!!! Zase ti droidi?! Čím jsme si to zaloužili?
EDIT: Omlouvám se všem, co se mnou nesouhlasí...

„Optimistu, těšícího se na vše dobré, čeká pravděpodobně zklamání. Pesimista, počítající s tím nejhorším, může očekávat spíše příjemné překvapení.” - Pětka (24.7.2015)

+1
+4
-1
Obrázek uživatele Darth Mirek
24-25
11. Leden 2013 - 19:14
Ach můj Božeeeeeee!!! Za co, za co, za co, za co?
Proč zase D Squad?? Pokud dají další díl s nima, tak spáchám Harakiri!

Don't ask, if you don't care.

+1
+2
-1
Obrázek uživatele CadBane007
25-26
11. Leden 2013 - 20:39
Už toho je dost... stále čekám na bitvu o Cato Neimodii, Alderaan a Kashyyyk!!! Koukám že je asi přesunuli do další sezony :( Ale jsem rád, že se v TCW objevujou ted novy jednotky... ted napr. Buzz droidi...

+1
0
-1
Obrázek uživatele Daedalos
23-24
11. Leden 2013 - 22:40
Snad skoro každej díl byl protožanej do několika jak už bylo zmíněno the gathering a nevim proč ale ochybuju že tadle skupina na sebe navazujících dílů nebude vtéto séeriji poslední

+1
0
-1
Obrázek uživatele TECHGNOS
27-28
12. Leden 2013 - 17:43
odkaz »

Verze: HDTV 720p AVCHD-SC-SDH.mp4

+1
+1
-1
Obrázek uživatele Viq
29-30
Viq [Redaktor]
12. Leden 2013 - 19:26
Pozor - komentář obsahuje spoiler! [Zobrazit komentář]

"You can't believe everything you read on the Internet." - Abraham Lincoln

+1
+5
-1
Obrázek uživatele Aelsorm
27-28
12. Leden 2013 - 19:46
Pozor - komentář obsahuje spoiler! [Zobrazit komentář]

Míra urážek poukazuje na míru inteligence

+1
0
-1
Obrázek uživatele Viq
29-30
Viq [Redaktor]
12. Leden 2013 - 19:47
Toho jsem s nevšiml, já si užívám děj :). Chyb si moc nevšímám, jen když jsou fakt vidět - tzn. nejdou přehlédnout... Každý ať samozřejmě hodnotí epizodu dle svého gusta, mě 5. série zatím nijak hrozně neurazila ;)

"You can't believe everything you read on the Internet." - Abraham Lincoln

+1
0
-1
Obrázek uživatele Aelsorm
27-28
12. Leden 2013 - 19:49
no když je přímý pohled na jeho záda přes půl obrazovky a encryption model tam neni, tak to nelze přehlédnout...

Míra urážek poukazuje na míru inteligence

+1
+1
-1
Obrázek uživatele Viq
29-30
Viq [Redaktor]
12. Leden 2013 - 20:27
Pozor - komentář obsahuje spoiler! [Zobrazit komentář]

"You can't believe everything you read on the Internet." - Abraham Lincoln

+1
0
-1
Obrázek uživatele CT 99 9999
13. Leden 2013 - 11:35
Pozor - komentář obsahuje spoiler! [Zobrazit komentář]

+1
0
-1
Obrázek uživatele Aelsorm
27-28
13. Leden 2013 - 11:40
kdyby mohl mít větší nádrž dali by mu ji od začátku, protože to problém není, ale naopak když má vylepšené doplňky nabízí se možnost že na úkor menší nádrži

Míra urážek poukazuje na míru inteligence

+1
0
-1
Obrázek uživatele HorLukRos
30-31
HorLukRos [Bývalý admin]
12. Leden 2013 - 20:10
Pozor - komentář obsahuje spoiler! [Zobrazit komentář]

Všichni máme své stroje času. Některé nás vezmou zpět - těm říkáme vzpomínky. Některé nás pohání kupředu - těm říkáme sny.

+1
+1
-1
Obrázek uživatele Darth Mirek
24-25
12. Leden 2013 - 20:56
Máš naprostou pravdu, to jsou ti droidi vážně tak tupí? no, např. v počátečním filmu, v bitvě o Christhopsis, tam se do klonů trefila každá 2. rána.

Don't ask, if you don't care.

+1
0
-1
Obrázek uživatele Darth Nihillus
13. Leden 2013 - 7:40
no zase,když si sebereš,jakým způsobem stříleli Stormtroopeři(podle Obi-wana nejpřesnější vojáci v galaxii) v epizodě 4 na Hana Sola na Hvězdě smrti...Lucas dává ty záporáky čím dál levější

Jeden za všechny,všichni za jednoho!BŽŽŽ!-Darth Aňan

+1
0
-1
Obrázek uživatele Dart Wader
12. Leden 2013 - 20:20
Pozor - komentář obsahuje spoiler! [Zobrazit komentář]

Long live the Empire

+1
0
-1
Obrázek uživatele jonnymakaroni
27-28
12. Leden 2013 - 21:15
ako často vychádzaju nove epizody ??

+1
0
-1
Obrázek uživatele Viq
29-30
Viq [Redaktor]
12. Leden 2013 - 21:24
Podívej se do FAQ -> první položka: http://www.starwars.cz/faq

"You can't believe everything you read on the Internet." - Abraham Lincoln

+1
0
-1
Obrázek uživatele kalimann
33-34
13. Leden 2013 - 10:03
Hight kvalita na ulož-tu
odkaz »

Ať Vás provází síla

+1
0
-1
Obrázek uživatele HorLukRos
30-31
HorLukRos [Bývalý admin]
13. Leden 2013 - 12:12
A release to je jaký? To není ještě WEB-DL, když to má vpravo dole reklamu, ne?

Všichni máme své stroje času. Některé nás vezmou zpět - těm říkáme vzpomínky. Některé nás pohání kupředu - těm říkáme sny.

+1
0
-1
Obrázek uživatele kalimann
33-34
13. Leden 2013 - 12:51
je to Star Wars The Clone Wars HDTV S05E13 1080p AVCHD-SC-SDH
a titulky které jsou již dostupné na to nesedí,stačí je posunout přesně o 5 vteřin dopředu,na začatku videa je něco jako reklama....

Ať Vás provází síla

+1
0
-1
Obrázek uživatele EuvEn
26-27
EuvEn [Redaktor]
13. Leden 2013 - 12:29
Tyhle dva jsou rozhodně lepší na stáhnutí http://www.ulozto.cz/xP2gYrf/star-wars-the-clone-wars-s05e13-hdtv-x264-2hd-mp4 normální mp4 a tohle je avi http://www.ulozto.cz/x7UwTGM/star-wars-the-clone-wars-s05e13-hdtv-xvid-afg-avi

If we Lose Shepard, humanity may will follow - Mass Effect 2
May the force be with you - Star Wars

+1
0
-1
Obrázek uživatele MistrYoda
31-32
13. Leden 2013 - 18:38
Zakončení opravdu efektní

+1
0
-1
Obrázek uživatele EuvEn
26-27
EuvEn [Redaktor]
13. Leden 2013 - 19:31
Online přidáno dneska byly titulky rychle takže si užíjte online :)

If we Lose Shepard, humanity may will follow - Mass Effect 2
May the force be with you - Star Wars

+1
0
-1
Obrázek uživatele Yellyman
29-30
Yellyman [Bývalý Správce]
14. Leden 2013 - 19:56
Můžu se zeptat: proč jde zvuk zhruba o půl až vteřinu napřed před videem? Děje se to jenom mně? A pokud ne - co se s tím dá dělat? Díky

JAMU

+1
0
-1
Obrázek uživatele Fives
29-30
Fives [Překladatel]
14. Leden 2013 - 20:11
Mě to jede v pohodě... Nemůže to bejt prohlížečem? Na Chromu sem OK... Jinak nwm, snad poraděj ostatní ;)

"Well, buddy, you always said you wanted to be on the front lines."

+1
+1
-1
Obrázek uživatele Yellyman
29-30
Yellyman [Bývalý Správce]
15. Leden 2013 - 21:13
Díky, mohlo by být. Používám Operu, tak zkusím Firefox.

JAMU

+1
0
-1
Obrázek uživatele Yellyman
29-30
Yellyman [Bývalý Správce]
14. Leden 2013 - 22:34
Pořád jsem si říkal, že jsou na tom Clone Wars dobře. Že si jen namlouvám trapnost a infantilnost 5. série. Jen ze zvědavosti jsem se však dnes koukl na čtyřdíl týkající se Umbary a generála Krella (první polovina 4. série) a hořce jsem zaplakal. Ty díly jsou totiž naprosto perfektní! To, co v páté sérii prováděli "povstalci" nebo teď "D squad" se tomu nemůže vůbec rovnat! Perfektní atmosféra, absence připitomělých battle droidů, skutečná válka (samozřejmě přeháním, skutečnou válku jsem v životě nezažil - a jsem za to rád -, ale... víte jak to myslim)! Až jsem byl překvapenej, že si to říká Clone Wars!
Doufám, že si tvůrci prozíravě nechali to nejlepší na konec, protože jestli ne a úroveň páté série se nezlepší, a to o dost, chraň nás Síla při sledování série šesté!

JAMU

+1
+10
-1
Obrázek uživatele Viq
29-30
Viq [Redaktor]
15. Leden 2013 - 16:23
Ehm, jsem tu jenom já, kdo má opačný názor? Každý ať si samozřejmě myslí co chce, jen jsem zvědavý, jestli to všichni vidí stejně černě...

"You can't believe everything you read on the Internet." - Abraham Lincoln

+1
0
-1
Obrázek uživatele Yellyman
29-30
Yellyman [Bývalý Správce]
15. Leden 2013 - 17:41
Nemohu posoudit jestli jsi sám, mně však poslední série přinesla z podstatné části spíš zklamání, než uspokojení.
Jak je to dlouho, co jsme neviděli hlavní hrdiny? (Kenobiho, Skywalkera potažmo Ahsoku a další - nepočítám konec této epizody, který byl mimochodem vcelku povedený, zejména díky perfektně zpracovanému výbuchu Venatoru.) Tvůrci je nejspíš nechtěli protěžovat, ale dle mého to vzali za špatný konec: Gascon (WTF? Co tam tahle rádoby komická kreatura dělá? Zlatej Jar Jar šlapající co exkrementu eopiina!), D squad (Opět, naprostá zbytečnost, infantilní postavičky pobíhající z místa na místo s kódem blíže neurčeného použití - děj protahován až hanba!), Gregor (Postava, o které všichni doufali že Clone Wars pozvedne z hnijícího bahna mdlého děje a plytkých pseudovtipů tak jako Yoda křížokřídlou stíhačku Luka Skywalkera z bažiny na Dagobahu a která zcela nečekaně, a k na*rání všech, "hrdinně" padla kdesi v neznámu po necelých dvaceti minutách svého působení, namísto toho aby smysluplně zemřela o epizodu později při aktivaci bomby - tvůrci však nejspíš mysleli, že R2 tento úkol zvládne lépe a jeho rozsekané - a vzápětí opravené - tělíčko vzbudí větší dojetí než pád loajálního muže.), The Gathering (Naprosto skvělá epizoda, při jejímž sledování mé srdce nerda zaplesalo! Byla však opět protažena do čtyř dílů... proč?! Stále však tato čtveřice platí za - snad pouze dočasné - vyvrcholení série a to i přes piráty, cirkus atd. atp.)... mohl bych pokračovat dál, přes stupidní "rebelii" v prvních čtyřech dílech, pitomé battle droidy atd., ale to by bylo zbytečné.
Co se snažím sdělit je následující: Clone Wars byl původně plánován jako seriál pro mladší publikum (alespoň tak jsem to pochopil) A JÁ S TÍM NEMÁM ŽÁDNÝ PROBLÉM! Co mě ale vadí je, že se tvůrci očividně snaží zavděčit všem - nejen prckům a skalním fandům ochotným spolknout i banthí poodoo, jen kdyby bylo požehnáno papá Lucasem, ale i těm ostatním (viz. mnou nedávno zmiňovaný konflikt na Umbaře, který je stoprocentně zaměřen na starší publikum). To co mě štve je, že nevím, na čem jsem... mám si vybrat onu dětskou verzi, nebo tu dospělejší, reálnější? Která je braná jako ta pravá? Podle čeho se mám jako autor povídek a vlastní vize rozhodovat?
Možná to beru moc vážně a čekám od Clone Wars víc, než bych měl. Možná, že tenhle seriál nebere nikdo vážně a já se jen jako idiot honím za přeludem "reálného univerza"... jako milovníka ságy je mi však brekno. Tohle že se staví na roveň Staré trilogii? Tohle teď uznává mladá generace nerdů? To už Star Wars nemají co říct...?
Doufám, že nové epizody dopadnou dobře. Doufám, že Disney chápe, s jakým kultem pracuje a nevloží jej do špatných rukou. Doufám, že se rozjede projekt Underworld a dostane se nám realistické, naturalistické verze univerza, v němž se cítím jako doma...
Dost skepse a černých myšlenek!
Pátá série nekončí! Jak ukázal trailer, a vlastně i video k výročí sté epizody, máme toho ještě hodně před sebou, ba co víc: HODNĚ DOBRÉHO, jak se zdá! Svou gimmerovou hůl jsem nad Clone Wars ještě nezlomil, stále věřím, že si tvůrci nechali to nejlepší nakonec!
Ať nás provází Síla!

P.S.: Promiň, Viqu, tohle asi nebylo zrovna to co jsi očekával, ale musel jsem to ze sebe - alespoň ve stručnosti - vypsat.

JAMU

+1
+9
-1
Obrázek uživatele Viq
29-30
Viq [Redaktor]
15. Leden 2013 - 17:54
Chápu, to :). Každý má svůj názor - já to beru tak, že to je pro mladší publikum, takže od toho nic moc nečekám a mám to v podstatě pro oddech - což ale neznamená, že se na každý díl netěším jak malé dítě. Možná je to chyba, možná bych to měl brát vážněji, ale mám na to trochu jiný pohled, takže mě to netrápí jako jiné. Uznávám sice, že pátá série není nic úžasného, ale... prostě to tak neprožívám (nic proti :) ). Například když jste tu dlouhou dobu básnili o Gregorovi, tak jsem se asi dva měsíce divil, kdo to je, než jsem si to zjistil -> třeba i kvůli tomu nejsem tolik zklamaný (neměl jsem tak vysoká očekávání).

"You can't believe everything you read on the Internet." - Abraham Lincoln

+1
+1
-1
Obrázek uživatele Pětka
24-25
Pětka [Redaktor]
29. Leden 2013 - 19:11
Pozor - komentář obsahuje spoiler! [Zobrazit komentář]

„Optimistu, těšícího se na vše dobré, čeká pravděpodobně zklamání. Pesimista, počítající s tím nejhorším, může očekávat spíše příjemné překvapení.” - Pětka (24.7.2015)

+1
+1
-1
Obrázek uživatele qars
27-28
23. Březen 2013 - 0:37
Pozor - komentář obsahuje spoiler! [Zobrazit komentář]

+1
-1
-1